неділя, березня 27, 2022

 

Урок Всесвітня історія 8-Б  28.03

Тема: Поява Російської імперії

Мета уроку: Сформувати уявлення учнів про Московську державу кінця 17 –I половини 18 століття; проаналізувати внутрішню та зовнішню політику; охарактеризувати реформи Петра I, хронологічні межі Північної війни; удосконалити вміння скласти політичний портрет.

1.      Ознайомитися з текстом п. 18, в зошит виписати:

Дата

Події

1649р.

Роки життя Петра I

1703р.

Розгром Шведів під Полтавою

1711р.

Прийняття Петром Iтитулу імператора

 Економічні і політичні реформи.

1

Проведено податкову політику.

2

Збудовано Санкт-Петербург.

3

Організовано пошук кориснихкопалин на нових землях.

4

Засновано Сенат.

5

1708р.- подія держави н губернії.

6

Замість приказів створено колегії.

                                    

         Реформи в галузі освіти і культури.

1

Встановлено обов’язкове навчання дворянських дітей.

2

Запровадження масового навчання дворян за кордоном.

3

В 1703р. вийшла перша друкована газета «Ведомости».

4

Створено математичні школи.

5

Засновано перший музей – Кунсткамеру.

6

Створено перший загальнодоступний театр.

7

Засновано Академію Наук.

 

               Адміністративні і військові реформи.

1

Створено регулярну армію, флот

2

Засновано місто Таганрог

3

Запроваджено нове літочислення від Різдва Христового.

4

Святкування Нового року 1 січня.

5

Створено «Табель про ранги»

6

Засновано офіцерські військові школи.

7

Запроваджено перший російський орден Святого Андрія Первозданного.

8

Проведено перепис населення.

9

Створено поліцейський орган – Таємна канцелярія.

 

Робота з поняттями

ü  Самодержавство – форма абсолютизму в Московській державі;

ü  Північна війна – війна Росії з Швецією 1700-1721рр.;

ü  Ніштадський мир – мир Росії з Швецією 30.08.1721р.;

ü  Російська імперія – назва держави, що виникла в ході реформ Петра Великого;

ü  Кунсткамера – перший природничий музей, заснований ПетромI;

ü  Табель про ранги – російська імперська система звань та чинів, створена Петром I у 1722р.

 

Домашнє завдання: Опрацювати §18; скласти історичний портрет Петра 1

Як скласти портрет історичної особи.

1)      Як відбувалося становлення особистості історичної особи. Назвіть ім’я, прізвище, дату і місце народження. Де і в яких умовах жила, зростала вихованець?

2)      Персональні якості й риси характеру. Як персональні якості історичної особи впливали на її діяльність? Які з персональних якостей вам подобається, а які – ні?

3)      Життєвий шлях історичної особи. Схарактеризуйте основні справи життя цієї людини. Які успіхи й невдачі траплялися у справах? Які верстви населення підтримували діяльність історичної особи, а які –ні? Чому? Хто був друзями, а хто – противниками? Завдяки чому людство пам’ятає цю людину?

4)      Ваше ставлення до історичної особи. Як ви сприймаєте історичну особу? Які почуття викликає її діяльність? Як ви ставитеся до засобів і методів діяльності історичної особи?

 

1.Передивитись відео урок (6 хв.) за посиланням http://youtube.com/watch?v=hDwwH4hcPu4

 

3.Дом.завдання: п.17 опрацювати, ст..94 №1 (таблиця) виконайте в зошиті та перешліть на мою електронну пошту olgaola410@gmail.com

 

Немає коментарів:

Дописати коментар

Історія України 7 класи

7-Б, 7-А на 25.03

Завдання на 25.03.2020 Тема:Галицько-Волинська держава за Данила Романовича та його нащадків 1.       Опрацювати § 20 2.       В...