Добрий день діти! Продовжуємо працювати
в дистанційному режимі)))
6-А, 6-Б Трудове навчання 29.03
Тема: Підготовка виробу до презентації. Презентація спроектованого виробу. Оцінювання робіт.
Підсумкове заняття. Захист творчих робіт (Торбинка для дрібничок)
Мета уроку: За фото або відео звітом оцінити роботи дівчат з
виготовлення виробу за власним задумом
Увага,
дівчата! На мою поштову скриньку olgaola410@gmail.com відправте свою роботу у фото або відео до п’ятниці.
Оцінки будуть в електронному журналі, хто роботи з якихось причин не виконав,
напишіть в нашу групу, ми все з’ясуємо і особисто вирішимо питання))) Дякую вам
за співпрацю і наполегливість! Терпіння і миру вам!
Урок Всесвітня історія 8-А 30.03
Тема: Поява
Російської імперії
Мета уроку: Сформувати
уявлення учнів про Московську державу кінця 17 –I
половини 18 століття; проаналізувати внутрішню та зовнішню політику; охарактеризувати
реформи Петра I, хронологічні межі Північної війни; удосконалити
вміння скласти політичний портрет.
1.
Ознайомитися з текстом п. 18, в зошит виписати
Дата |
Події |
1649р. |
Роки життя Петра I |
1703р. |
Розгром Шведів під Полтавою |
1711р. |
Прийняття Петром Iтитулу
імператора |
Економічні і політичні реформи.
1 |
Проведено
податкову політику. |
2 |
Збудовано Санкт-Петербург. |
3 |
Організовано
пошук кориснихкопалин на нових землях. |
4 |
Засновано Сенат. |
5 |
1708р.- подія
держави н губернії. |
6 |
Замість приказів
створено колегії. |
Реформи в галузі освіти і культури.
1 |
Встановлено
обов’язкове навчання дворянських дітей. |
2 |
Запровадження
масового навчання дворян за кордоном. |
3 |
В 1703р. вийшла
перша друкована газета «Ведомости». |
4 |
Створено
математичні школи. |
5 |
Засновано перший
музей – Кунсткамеру. |
6 |
Створено перший
загальнодоступний театр. |
7 |
Засновано
Академію Наук. |
Адміністративні і військові реформи.
1 |
Створено
регулярну армію, флот |
2 |
Засновано місто
Таганрог |
3 |
Запроваджено
нове літочислення від Різдва Христового. |
4 |
Святкування
Нового року 1 січня. |
5 |
Створено «Табель
про ранги» |
6 |
Засновано
офіцерські військові школи. |
7 |
Запроваджено
перший російський орден Святого Андрія Первозданного. |
8 |
Проведено
перепис населення. |
9 |
Створено
поліцейський орган – Таємна канцелярія. |
Робота з поняттями
ü Самодержавство – форма абсолютизму в
Московській державі;
ü Північна війна – війна Росії з Швецією 1700-1721рр.;
ü Ніштадський мир – мир Росії з Швецією
30.08.1721р.;
ü Російська імперія – назва держави, що
виникла в ході реформ Петра Великого;
ü Кунсткамера – перший природничий музей,
заснований ПетромI;
ü Табель про ранги – російська імперська
система звань та чинів, створена Петром I у 1722р.
Домашнє
завдання: Опрацювати §18; скласти історичний портрет Петра 1
ДОПОМОГА ТА НАГАДУВАННЯ: Як скласти портрет історичної особи.
1)
Як
відбувалося становлення особистості історичної особи. Назвіть ім’я, прізвище,
дату і місце народження. Де і в яких умовах жила, зростала вихованець?
2)
Персональні
якості й риси характеру. Як персональні якості історичної особи впливали на її
діяльність? Які з персональних якостей вам подобається, а які – ні?
3)
Життєвий
шлях історичної особи. Схарактеризуйте основні справи життя цієї людини. Які
успіхи й невдачі траплялися у справах? Які верстви населення підтримували
діяльність історичної особи, а які –ні? Чому? Хто був друзями, а хто –
противниками? Завдяки чому людство пам’ятає цю людину?
4)
Ваше
ставлення до історичної особи. Як ви сприймаєте історичну особу? Які почуття
викликає її діяльність? Як ви ставитеся до засобів і методів діяльності
історичної особи?
Немає коментарів:
Дописати коментар