вівторок, лютого 01, 2022

 Завдання для учнів 9-Б і 9-А класів Історія України 

01.02 9-Б, 02.02 9-А і 9-Б, 03.02  9-А

01.02 9-Б ПРАКТИЧНЕ ЗАНЯТТЯ. КУЛЬТУРНИЦЬКИЙ ЕТАП НАЦІОНАЛЬНОГО ВІДРОДЖЕННЯ НА УКРАЇНСЬКИХ ЗЕМЛЯХ У СКЛАДІ РОСІЙСЬКОЇ ІМПЕРІЇ

МЕТА: удосконалювати навички роботи та вміння знаходити необхідну інформацію в тексті історичного джерела.

1.Прочитайте параграф 21,ознайомитися х історичними документами.

2. Дати відповіді на запитання: Що таке національне відродження? Які процеси воно поєднує? На які етапи поділяється? Чим ці етапи відрізняються один від одного? Для відповіді ви-

користайте схему, подану на першому форзаці підручника.

Хто автор документа? Чому присвячений документ? За яких обставин він з’явився? У чому полягає основна ідея документа? Що нового додає цей документ до наших знань про культурницький етап національного відродження? Підсумовуючи, складіть загальну характеристику культурницького етапу національного відродження та запишіть її.

02.02 9-А ПРАКТИЧНЕ ЗАНЯТТЯ. КУЛЬТУРНИЦЬКИЙ ЕТАП НАЦІОНАЛЬНОГО ВІДРОДЖЕННЯ НА УКРАЇНСЬКИХ ЗЕМЛЯХ У СКЛАДІ РОСІЙСЬКОЇ ІМПЕРІЇ

МЕТА: удосконалювати навички роботи та вміння знаходити необхідну інформацію в тексті історичного джерела.

1.Прочитайте параграф 21,ознайомитися х історичними документами.

2. Дати відповіді на запитання: Що таке національне відродження? Які процеси воно поєднує? На які етапи поділяється? Чим ці етапи відрізняються один від одного? Для відповіді ви-

користайте схему, подану на першому форзаці підручника.

Хто автор документа? Чому присвячений документ? За яких обставин він з’явився? У чому полягає основна ідея документа? Що нового додає цей документ до наших знань про культурницький етап національного відродження? Підсумовуючи, складіть загальну характеристику культурницького етапу національного відродження та запишіть її.

02.02 9-Б 03.02  9-А ПЕРЕВІРТЕ СВОЇ ЗНАННЯ З РОЗДІЛУ 4 НАДДНІПРЯНСЬКА УКРАЇНА в другій половині ХІХ ст.

 Вивчити дати: Кримської війни, ліквідації кріпацтва, створення Київської громади, Південно-західного відділу Російського географічного товариства, створення Братства тарасівців, ухвалення Валуєвського циркуляру й Емського указу.

 Покажіть на карті: адміністративно-територіальний поділ українських земель у складі Російської імперії; основні центри діяльності суспільно- політичних організацій.

 Поясніть терміни й поняття: «інтелігенція», «громадівський рух», «пролетаріат», «Київська козаччина», «урбанізація».

 Схарактеризуйте: особливості соціально-економічних зрушень в українських землях у пореформений період; погляди і діяльність громадівців 18601890-х рр.

Визначте: причини й наслідки селянської реформи 1861 р., значення громадівського руху.

Поясніть: роль і місце українських земель у господарському житті Російської імперії; ідею шмуцтитула до цього розділу (с. 102).

Висловте судження щодо діяльності В. Антоновича, І. Гаспринського, Б. Грінченка, М. Драгоманова, П. Чубинського.

Жива історія. Уявіть, що вас запросили розробити сюжет комп’ютерної гри, присвяченої історії українських земель у другій половині XIX ст. Який період цієї історії ви виберете? Яких історичних персонажів задієте?

Роботи перевірю по виходу й обов’язково опитаю Усно.

БАЖАЮ  МІЦНОГО ЗДОРОВ’Я ВАМ ТА ВАШИМ РОДИНАМ!

Немає коментарів:

Дописати коментар

Історія України 7 класи

7-Б, 7-А на 25.03

Завдання на 25.03.2020 Тема:Галицько-Волинська держава за Данила Романовича та його нащадків 1.       Опрацювати § 20 2.       В...