неділя, лютого 20, 2022

 

21.02 8-Б клас 23.02 8-А клас Всесвітня історія 

Мета: перевірити контроль знань, які учні отримали впродовж вивчення Розділу 3.

Шановні учні, запишіть в  зошиті:

Число

Тематичний  контроль за Розділом 3: «Держави Західної та Центральної Європи 16-17 століття»

Виконайте запропоновінф тестові завдання (кожне запитання 0.5 б)



На оцінку 8 балів: 13. Які країни внаслідок перемоги в 30-літньій війні посилили свій вплив у Європі ?

На оцінку 10-11 балів: 14.  «Тридцятилітня війна»

Країна — учасник війни


 

Якої мети намагалася досягти

 

 

Якими були для неї результати і наслідки війни

 

 

Роботи виконати і здати в школі до п’ятниці 25.02 для перевірки ТО та наявності попередніх робіт та підтвердження Ваших оцінок, отриманих в електронний журнал. Також на п’ятницю підготувати для здачі зошити з Історії України та усні відповіді за попередніми уроками (хронологія та термінологія)

Дякую за урок!

Всесвітня історія 21.02 9-Б , 9-А класи 

Тема: «Російська імперія 2».

Мета: ознайомити учнів з особливостями соціально-економічної модернізації Російсько імперії.

1.Прочитайте параграф 21, п.6,- 10, обов’язково  вивчіть на наступний урок Висновки (стор.174)

Повторіть  визначення «народництво». «робітничий рух», «колоніальна політика».

2. Пригадайте:

Реформа

Дата проведення

Умови реформи

Особливості та наслідки

Осівіти

1863-1865 рр.

-Єдина система безкоштовної початкової освіти в народних училищах;

-Середню освіту здобували в семирічних гімназіях або реальних училищах;

-Хлопці й дівчата навчалися окремо;

-середня та вища освіта були платними;

-вища освіта також була платною.

1. Створювали різні типи шкіл:

-церковно-приходські;      

-недільні;

-земські;

-державні.

2. Жінки отримали можливість здобути вищу освіту

Військова

1863 1874 рр.

-Запроваджена загальна військова повинність;

-Обмежено термін служби в армії — 6 років, на флоті — 7 років;

-Проведено якісне переозброєння армії;

-Скорочена чисельність армії та підвищена її боєздатність.

Залишались поширенним явищем : муштра і фізичні покарання, безправність солдатів

Земська

1 січня 1864 р.

-Запровадження земств у повітах та губерніях: виборних всестанових органів самоврядування, які обиралися місцевими жителями та відали місцевими справами.

-Земства поділялися на розпорядчі — збори гласних та виконавчі — земські управи

1.Земства не мали політичних функцій, вони перебували під постійним контролем влади.

2.Губернатор мав право призупинити виконання будь-яких їхніх рішень.

3.Провідну роль відігравали дворяни.

Міська

16 червня 1870 р.

Створення виборних міських дум, у яких провідне місце посідали представники крупної буржуазії

Діяльність міських дум перебувала під контролем губернаторів

Судова

20 листопада 1864 р.

Створення всестанового, незалежного від чиновників суду. Запроваджено безстанове судочинство; публічний змагалвний судовий процес; запроваджено суд присяжних, адвокатів

1.Для селян був створений окремий волосний суд, який міг засуджувати до тілесних покарань.

2.Влада зберігала право заарештовувати і відправляти в заслання «політичних злочинців» без суду.

Фінансова

1684 р.

-створено Державний банк;

-скасовувалася система викупної податкової системи;

-встановлювалися акцизні збори.

1.Розпорядником усіх державних доходів і витрат стало Міністерство фінансів.

2.Більше самостійності стало в роботі Державного контролю, що мало велике значення в корумпованій бюрократичній системі царської Росії

Економічний розвиток країни

Почався процес індустріалізації — заснування нових заводів та фабрик та виникнення нових галузей виробництва — вугільна, нафтодобувна, хімічна та інші.

Демографічний вибух, що ще раз підкреслює певну успішність економічних змін.

Непослідовність реформ позначилося на ефективності впровадження.

Російська імперія залишалася аграрною державою.

На сільське господарство поширилися капіталістичні відносини, що привело до зменшення поміщицького землеволодіння, застосування нової техніки, утворення передових форм господарства, використання найманої праці.

Село все ще залишалося відсталим.

    Революція 1905-1907 рр.

          Соціал-революційна партія (есери)-терористична діяльність з опорою на селянство (Б. Савінков, І. Каляєв, М. Гоц, О. Минор).

          Російська соціал-демократична робітнича партія (РСДРП)- створена 1898 р.

          Марксистські гуртки «Визволення праці» (1883 р.) - соціальна база пролетаріат (Г. Плеханов, Л. Дейч, П. Аксельрод, В. Засулич).

          «Союз боротьби за визволення робітничого класу» - 1895 р. (В. Ульянов (Ленін))

         Причини революції:

         1. Збереження пережитків феодалізму: поміщицького землеволодіння,

         відрізків, громади, малоземелля, станових привілеїв.

         2. Самодержавна форма правління: невирішення аграрного, робітничого,

         національного питання, необхідність здійснення політичної реформи.

         3. Погіршення соціально-економічного становища внаслідок економічної

         кризи 1900-1903 рр.

         4. Відсутність демократичних свобод.

         5. Прагнення підприємницьких кіл до участі в управлінні державою.

         6. Поширення ідей марксизму, діяльність революційних організацій.

         7. Падіння авторитету царизму: поразка у війні з Японією 1904-1905 рр.

         Характер революції можна визначити як буржуазно - демократичний.

3.Дом. завдання: п.21 повторити вивчене, виконати письмово питання 18 (за бажанням 19-20)

Роботи виконати і здати в школі 28.02 для перевірки та підтвердження Ваших оцінок, отриманих в електронний журнал.

Дякую за урок!

Немає коментарів:

Дописати коментар

Історія України 7 класи

7-Б, 7-А на 25.03

Завдання на 25.03.2020 Тема:Галицько-Волинська держава за Данила Романовича та його нащадків 1.       Опрацювати § 20 2.       В...