вівторок, квітня 12, 2022

 Урок Всесвітня історія 9-А 9-Б класи 11.04

Тема: Японія

Після уроку ви зможете:

·        Встановлювати хронологічну послідовність подій;

·        Висвітлювати основні напрямки соціально-економічного й політичного розвитку Японії;

·        Аналізувати особливості розвитку Японії епохи Мейдзі;

·        Характеризувати Конституцію 1889 р.;

Терміни та поняття: «сьогунат»,«самурай», «ліберальнапартія», «партія реформ», «революція Мейдзі».

Робота з датами

1867–1868 рр. –революціяМейдзі та громадянськавійна;

1868-1912 рр. – доба Мейдзі.

1894–1895 рр. – японо-китайськавійна.

 Попрацюйте з параграфом 23, в зошиті заповніть таблицю

«Реформи 1870 – 1880 рр. вЯпонії».

Назва реформи

Зміни

Наслідки

Аграрна

 

Обмежено крупнее землеволодіння.

Створені умови для товарного виробництва

Військова

Запровадження загальної військової повинності.

 

 

Адміністративна

 

Створена централізована держава

Освітня

 

Можливістьздобуттяосвіти за кордоном

 

Фінансова

Введення єдиної грошової

одиниці

 

 

Судова

Введення єдиної судової

системи

 

Запишіть в зошиті :

Своєрідним завершення процесу реформ стало прийняття Конституції 1889 року. Японія ставала конституційною монархією з широкими правами та законодавчою ініціативою імператора. Посади сьогуна більше не існувало – імператор в своїх руках концентрував як світську та релігійну владу.

         Конституція офіційно проголосила демократичні свободи й громадянські права, рівність усіх громадян країни.

Ознайомтеся:

Причини та особливості швидкого економічного розвитку Японії:

·        Японія традиційно запозичувала іноземний передовий досвід, пристосовуючи його до місцевих умов.

·        Острівне становище країни, особлива роль мореплавства і торгівлі, які сприяли розвитку приватної власності та підприємництва.

·        Тривалий час влада в країні перебувала в руках військових, що не сприяло формуванню традицій бюрократизму.

·        При відновленні влади імператора відбулось відмежування від старих державних механізмів, а нові формувалися за європейським зразком.

·        Відсутність значних природніх ресурсів робила Японію малопривабливою для колонізаторів. У той же час стимулювало правлячу верхівку придбати ці ресурси за рахунок колоніальних загарбань.

·        Агресивна зовнішня політика потребувала прискореної модернізації економіки та суспільства. Значне державне втручання у проведення процесу індустріалізації та створення великих фірм – дзайбацу («Міцуї», «Міцубісі», «Ясуда» та ін.)

Домашнє завдання

1. Опрацювати § 23 (підручник Гісема)

2. Виконану таблицю надішліть на електронну пошту olgaola410@gmail.com 

Урок Історія України 9-А  9-Б класи 12.04 

Практичне заняття за Розділом № 3 : Українські землі у складі Російської імперії на початку 20 століття

ШАНОВНІ УЧНІ ПРОПОНУЮ ВАМ ПРОЙТИ ТЕСТ

 відкривши посилання join.naurok.ua Код доступу 7453458

Дякую за роботу! Надсилайте роботи за можливістю! Бережіть себе та своїх близьких, миру всім!

Немає коментарів:

Дописати коментар

Історія України 7 класи

7-Б, 7-А на 25.03

Завдання на 25.03.2020 Тема:Галицько-Волинська держава за Данила Романовича та його нащадків 1.       Опрацювати § 20 2.       В...