понеділок, квітня 18, 2022

 

Урок Трудове навчання 6-А 6-Б класи 19.04

Тема: Контроль якості робіт. Підсумкове заняття

1.     Вступне слово.

-         Для роздумів хочу запропонувати вашій увазі давню притчу

Притча про можливості і здібності

 Один чоловік якось приїхав у село. І раптом побачив у курнику орлятко. Він, наче півень або курка, ходив перевальцем і клював зерна. Іноді його, ніби курча, довбали дзьобом півні, що були старші за нього. Чоловік вирішив провести експеримент. Взяв орлятко на руки, сказав:

- Ти ж орел! Твоє місце в небі, ти повинен літати!

Але орлятко зістрибнуло з його рук і пошкандибало назад в курник, клювати зерна.

На наступний день чоловік знову взяв орлятко, відніс його на горище, і знову промовив:

- Ти ж орел! Твоє місце в небі, ти повинен літати!

А потім зіштовхнув орлятко вниз. Той пролетів кілька метрів, але, опинившись у дворі, знову почалапав в курник.

На третій день чоловік взяв орлятко з собою в гори. Піднявся на найвищу вершину і сказав:

- Ти ж орел! Твоє місце в небі, ти повинен літати!

На цей раз він постарався підкинути орлятко вище. Той злякався, адже внизу була прірва. Довелося молодому орлу розправити крила і полетіти. Він піднімався все вище і вище. Далеко внизу залишився і чоловік, і гора, і село, і курник… Лише на секунду пошкодував орел, що він все-таки навчився літати, і знову йому захотілося назад, в затишний курник. Але тут його пронизала думка, що його місце - дійсно в небі. І тоді він зрозумів, що завжди буде згадувати і свій курник, і село, і цього чоловіка. Та  до них не повернеться вже ніколи ...

 

-  Кожна дитина особлива, має свої здібності та можливості. І саме у великій мірі від учителя, від його вміння побачити і розпізнати ці здібності, правильно їх оцінити залежить і успіх навчальної діяльності учня.

Тож на сьогоднішньому занятті ми продовжуємо вивчати тему «Контроль та оцінювання навчальних досягнень учнів».

-  З чого складається контроль?( З перевірки – виявлення рівня знань, умінь та навичок; оцінки – вимірювання рівня знань, умінь та навичок; обліку – фіксування результатів у вигляді оцінок у класному журналі,щоденнику учня, відомостях)

-  Які завдання розв’язуються у процесі навчання за допомогою контролю? (виявлення готовності учнів до сприйняття, усвідомлення і засвоєння нових знань; отримання інформації про характер самостійної роботи у процесі навчання; визначення ефективності організаційних форм, методів і засобів навчання;виявлення ступеня правильності, обсягу і глибини засвоєння учнями знань, умінь та навичок)

-  Які функції виконує контроль? (освітню, виховну, розвиваючу, стимулюючу, діагностичну)

-  Які види контролю ви знаєте? (попередній, поточний, періодичний, підсумковий, тематичний)

-  Які методи контролю вам відомі? (методи усного, письмового, тестового, машинного, графічного, лабораторного контролю, самоконтроль)

 

Дівчатка, сфотографуйте свою роботу і зробіть самооцінку виконаної роботи, результат надішліть на адресу olgaola410@gmail.com 

Бережіть себе та своїх близьких, миру всім!

Немає коментарів:

Дописати коментар

Історія України 7 класи

7-Б, 7-А на 25.03

Завдання на 25.03.2020 Тема:Галицько-Волинська держава за Данила Романовича та його нащадків 1.       Опрацювати § 20 2.       В...