Урок Трудове навчання 6-А 6-Б класи 19.04
Тема: Контроль якості робіт. Підсумкове заняття
1. Вступне слово.
-
Для роздумів хочу запропонувати вашій увазі давню притчу
Притча про
можливості і здібності
Один чоловік якось приїхав у село. І
раптом побачив у курнику орлятко. Він, наче півень або курка, ходив перевальцем
і клював зерна. Іноді його, ніби курча, довбали дзьобом півні, що були старші
за нього. Чоловік вирішив провести експеримент. Взяв орлятко на руки, сказав:
- Ти ж орел! Твоє місце в небі, ти повинен літати!
Але орлятко зістрибнуло з його рук і пошкандибало назад в курник, клювати
зерна.
На наступний день чоловік знову взяв орлятко, відніс його на горище, і
знову промовив:
- Ти ж орел! Твоє місце в небі, ти повинен літати!
А потім зіштовхнув орлятко вниз. Той пролетів кілька метрів, але,
опинившись у дворі, знову почалапав в курник.
На третій день чоловік взяв орлятко з собою в гори. Піднявся на найвищу
вершину і сказав:
- Ти ж орел! Твоє місце в небі, ти повинен літати!
На цей раз він постарався підкинути орлятко вище. Той злякався, адже внизу
була прірва. Довелося молодому орлу розправити крила і полетіти. Він піднімався
все вище і вище. Далеко внизу залишився і чоловік, і гора, і село, і курник…
Лише на секунду пошкодував орел, що він все-таки навчився літати, і знову йому
захотілося назад, в затишний курник. Але тут його пронизала думка, що його
місце - дійсно в небі. І тоді він зрозумів, що завжди буде згадувати і свій
курник, і село, і цього чоловіка. Та до
них не повернеться вже ніколи ...
- Кожна дитина
особлива, має свої здібності та можливості. І саме у великій мірі від учителя,
від його вміння побачити і розпізнати ці здібності, правильно їх оцінити
залежить і успіх навчальної діяльності учня.
Тож на
сьогоднішньому занятті ми продовжуємо вивчати тему «Контроль та оцінювання
навчальних досягнень учнів».
- З чого
складається контроль?( З перевірки – виявлення рівня знань, умінь та навичок;
оцінки – вимірювання рівня знань, умінь та навичок; обліку – фіксування
результатів у вигляді оцінок у класному журналі,щоденнику учня, відомостях)
- Які завдання
розв’язуються у процесі навчання за допомогою контролю? (виявлення
готовності учнів до сприйняття, усвідомлення і засвоєння нових знань; отримання
інформації про характер самостійної роботи у процесі навчання; визначення
ефективності організаційних форм, методів і засобів навчання;виявлення ступеня
правильності, обсягу і глибини засвоєння учнями знань, умінь та навичок)
- Які функції
виконує контроль? (освітню, виховну, розвиваючу, стимулюючу, діагностичну)
- Які види
контролю ви знаєте? (попередній, поточний, періодичний, підсумковий, тематичний)
- Які методи
контролю вам відомі? (методи усного, письмового, тестового, машинного,
графічного, лабораторного контролю, самоконтроль)
Дівчатка, сфотографуйте свою роботу і зробіть самооцінку виконаної роботи, результат надішліть на адресу olgaola410@gmail.com
Бережіть себе та своїх близьких, миру всім!
Немає коментарів:
Дописати коментар