Юні друзі!
Запрошую вас на навчання з
використанням дистанційних технологій.
Бажаю успіхів!
З повагою Ольга Миколаївна
10-А клас
Технології 03.02
Тема
уроку: Створенняе скізного малюнку майбутнього виробу. Банк ідей. Обгрунтування
вибору проекту.
Мета уроку. Засвоєння знань про етапи проектування,
ескіз, технічний опис, макет, креслення, шаблони; формування вмінь
застосовувати метод фантазування, виконувати ескізне конструювання.
Розвивати окомір,
точність під час виконання графічних зображень. Виховувати основи культури
праці.
Повторення раніше
вивченого матеріалу та актуалізація життєвого досвіду учнів (методом
бесіди з’ясовують питання):
1.Що таке об’єкт
технологічної діяльності?
2.Які вимоги ставлять до
об’єкту, який конструюють?
3.Що таке
ергономічність? Технологічність?
4.Що таке
функціональність?
5.Які вимоги можна сформулювати до кухонної
дошки (або іграшки), яку
ми будемо проектувати на
сьогоднішньому уроці?
6.Якою професією, на вашу думку, необхідно
оволодіти, щоб після закінчення школи проектувати технологічні об’єкти?
7.У чому суть методу фантазування?
Перша
стадія – формулювання завдання.
Проектування починають з
певних вимог, яким повинна відповідати конструкція в експлуатації. Ці вимоги
оформляють як технічне завдання, в якому вказують призначення і область
застосування об’єкта.
Друга стадія. Розробка
ескізного проекту.
Його часто називають
ескізним пошуком. Дизайнер (художник-конструктор) часто застосовує метод
фантазування виконуючи декілька ескізних замальовок майбутнього виробу.
Третя стадія –
технічний проект.
Технічний проект містить
більш конкретну технічну характеристику виробу і коротку пояснюючу записку, в
якій наводяться дані розрахунку і техніко-економічні показники виробу. У ході
розробки технічного проекту конструктори ведуть розрахунки, наприклад,
тепловий, динамічний, на міцність та інші. Визначають геометричну форму і
основні розміри вузлів і основних (несучих) деталей.
Четверта стадія -
так зване робоче проектування, в якому розробляються креслення деталей і робочі
складальні креслення.
Для виготовлення більш
простих моделей в умовах шкільної майстерні, ми будемо спиратись у нашій роботі
на чотири етапи проектування:
- підготовчий;
- конструкторський;
- технологічний;
- заключний;
На першому підготовчому
ми з’ясуємо завдання над яким будемо працювати. На другому (конструкторському)
розв’яжемо це завдання (застосовуючи ескізне або художнє конструювання) і
розробимо конструкцію виробу.
На третьому будемо
виготовляти спроектований виріб відповідно до розробленого ескізу або
креслення. І нарешті заключний етап – це остаточне випробування об’єкту,
оформлення і захист проекту.
Таким чином у процесі
проектування застосовують наступні види графічної документації: ескіз,
технічний опис, макет, креслення, шаблони.
Зображення на кресленні
виконується за певними правилами і звичайно із застосуванням креслярських
інструментів. На практиці конструктори на початковій стадії створення об’єкту
використовують креслення, виконані в окомірному масштабі від руки, без
креслярських інструментів. Такі креслення називають ескізами. Вони
призначені для одноразового використання на виробництві.
Практичне заняття: "Виготовлення виробу з використанням техніки «Вишивка
стрічками» за власним задумом "
1. Завдання
на розвиток просторової компетентності.
Завдання:
1) Розгляньте історичну карту, визначте
чисельність населення охопленого початковою освітою в різних регіонах.
2) Визначте кількість грамотного населення українських
земель в другій половині ХІХ ст.
3) Знайдіть міста, де в другій половині ХІХ
– на початку ХХ ст. діяли університети.
8-А клас
Технології
Тема
уроку: Робота з виготовлення плетеного виробу(гачком).
Мета: розвиваюча: формувати вміння плести гачком; розвивати творче мислення, концентрацію уваги, пам’ять учнів; виховна :виховувати акуратності,
естетичний смаку.
Обладнання:
гачки,нитки,ножиці
Тип уроку:
формування практичних вмінь та навичок
Передивіться відео за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=MXMlBEsqj34 виконайте розрахунок петель та плетіння
розміром 10см на 10 см, сфотографуйте і відправте на мої контакти або в нашу
групу
Немає коментарів:
Дописати коментар