вівторок, лютого 08, 2022

 9-А клас 09.02  Історія України

Тематичне оцінювання з Розділу 4: «Наддніпрянська Україна в другій половині 19 століття»

Відповіді надсилайте сьогодні до 21.00  (Я  з вами на зв’язку: електронна пошта olgaola410@gmail.com)

1.ВАРІАНТ

Ахметова Амалія Халітівна

Драгель Микола В’ячеславович

Кисіленко Юлія Олегівна

Костюченко Максим Віталійович

Кошман Роман Олександрович

Кудінова Катерина Юріївна

Москаленко Мілослава Микитівна

Погребняк Уляна Олександрівна

Рогальова Анна Сергіївна

Саар Діана Андріївна

Тимирзянова Марія Андріївна

Худяк Вікторія Олександрівна

Ященко Діана Максимівна

І рівень

  1. Маніфест про скасування кріпосництва був виданий:

а) 4 березня 1861;       б) 19 лютого 1861;      в) 25 лютого 1861

  2. Таємний гурток польської та колонізованої української різночинної молоді:

а) громади;       б)  хлопомани;         в) «тарасівців»;

  3. Виробництво продукції на продаж:

    а)натуральне господарство;         б) товарне господарство;

   в)селянське господарство

ІІ рівень

   4. Журнал «Київський телеграф» видавався протягом:

а) 1882-1903 рр.     б) 1882-1902 рр.      в) 1874-1875 рр.

   5. Ідеологом «хлопоманства» був:

а)Тадей рильський;      б) Володимир Антонович;    в) Кость Михальчук

   6. З’ясуйте факти, що стосуються біографії  М. Драгоманова:

А) народився в сім’ї робітників;

Б) був доцентом Київського університету;

В) поділяв погляди Оуена, Сен-Сімона, Фур’є, Прудона;

Г) 20 років перебував у еміграції;

Д) обіймав посаду професора в Софійському університеті

ІІІ рівень

  7. З’ясуй позитивні ( А ) та негативні ( Б )наслідки селянської реформи:

1.Селяни отримували паспорт лише на один рік;   

2. Почався інтенсивній прогрес розташування селянства;   

3.Земля опинилася в центрі ринкового обігу;  

4.Селяни виконували рекрутську повинність;   

5.Реформа відбувалась за рахунок селян.   

6. Товарно-грошові відносини ставали домінуючими у господарствах поміщиків і заможних селян;   

7.Утворювалися верстви підприємств і найманих робітників;  

8. Селяни платили поземельний податок, подушний податок з процентами за державну позичку.    

   8. Зрівняйте та співвіднесіть спеціалізацію районів сільськогосподарського виробництва в Україні:

     1. Південь України                               

     2. Правобережна Україна                     

     3. Лівобережна Україна                        

     А) вирощування пшениці й цукрових буряків, що сприяло розвиткові цукрової та харчової промисловості;

     Б) головний район виробництва товарного зерна;

     В) виробництво зерна, тютюну і частково цукру

   9. З’ясуйте мету Валуєвського циркуляру (1) та Емського указу (2):

      А) Звузити сферу патріотично настроєної української інтелігенції  

      Б) Розпорядження для боротьби з українофільством 

      В) Не дати можливості українському національному рухові стати масовим, загальмувати його розвиток 

     Г) «Допустити окрему літературу простонародною говіркою означало закласти міцні підвалини для переконання можливості відокремлення, хай навіть у далекому майбутньому, України від Росії» 

IV рівень

   10. Коли і за яких обставин виник громадівський  рух?

    11.  Яку роль у національному житті відіграв журнал «Основа» ?

    12. Погляди і діяльність громадівців 1860-1890-х рр.

Варіант 2

Дорошенко Євгенія Олександрівна

Дюлай Ольга Сергіївна

Колісниченко Кирило Сергійович

Кошман Дмитро Миколайович

Крицький Максим Сергійович

Ласовський Артур Павлович

Наконечний Данило Сергійович

Пономарьов Михайло Русланович

Сімченко Амелія Олександрівна

Фетисова Марина Сергіївна

Шеховцов Анатолій Максимович

І рівень

   1. Реформи 60-70-х років були запроваджені під керівництвом царя:

а) Миколи I;       б)Олександра II;     в)Павла I;

   2. Викупні платежі селян сплачувалися  протягом:

А) 49 років;          б) 29 років;          в) 99 років

   3. Група людей, об’єднаних спільними походженнями та історією, мовою і культурою, територією і економікою, самосвідомістю й певними інтересами:

     а) волость;        б) стан;          в) нація;          г) клас

  ІІ рівень

   4. Відродженню національної свідомості сприяло:

а) формування загальноукраїнських економічних зв’язків ;

б) зростання численності української інтелігенції;

в) розуміння національних інтересів і завдань

   5. Які міста поєднала перша залізниця в Наддніпрянській Україні?

 а) Одесу і Балту;     б) Київ і Одесу;     в) Одесу і Харків;    г) Катеринослав і Ромни

   6. Причини скасування кріпосного права:

А) поразка Росії в кримській війні

Б) криза феодально-кріпосницького ладу;

В) необхідність зміцнення оборони країни;

Г) поява на російську престолі Олександра II;

Д) скасування рабства в США;

Е) відставання Росії від передових країн;

ІІІ рівень

    7.Згрупуйте Положення Валуєвського циркуляру (1) та Емського указу (2):

А)забороняв курувати літературу українською мовою в Росії;   

Б) забороняв видання українською мовою педагогічної літератури;  

В) забороняв видання українською мовою політичної літератури;   

Г) дозволяв видання творів художньої літератури українською мовою;  

Д) забороняв ввіз літератури українською мовою з-за кордону;   

Е) забороняв видання українською мовою наукової літератури 

   8. Кількість українців у різних районах України:

     А) у Криму                                  

     Б) Бессарабії                             

     В) Харківській губернії            

     Г) Полтавській губернії           

                        1) 34.6%;           2) 11,6%;      3) 98%;      4) 80,6%

   9. З’ясуйте впливових підприємців України:

Терещенки           Погуляйченко

Харитоненки        Алчевський

Іщенки                  Семиренки      

Шевченко            Панченко

Яськевич              Римаренки

1)У харчовій промисловості  

2)У вуглевидобувній промисловості 

3)У гірничо-заводській промисловості 

 4)У машинобудуванні 

 IV рівень

10. Яку роль у діяльності громад відіграв Південно – Західний відділ

11.Російського географічного товариства?

12.Схарактеризуйте особливості соціально-економічних зрушень в українських землях у пореформений період.

PS.  Роботи оформлювати таким чином:

Тематичне оцінювання з Розділу 4: «Наддніпрянська Україна в другій половині 19 століття»

Прізвище ім'я по батькові учня__________________________

 Клас____________________ Дата_______________________


Варіант №_________



Немає коментарів:

Дописати коментар

Історія України 7 класи

7-Б, 7-А на 25.03

Завдання на 25.03.2020 Тема:Галицько-Волинська держава за Данила Романовича та його нащадків 1.       Опрацювати § 20 2.       В...