9-Б клас 08.02
Історія України
Тематичне оцінювання з Розділу 4: «Наддніпрянська Україна
в другій половині 19 століття»
Відповіді
надсилайте сьогодні до 21.00 (Я з вами на зв’язку: електронна
пошта olgaola410@gmail.com)
Варіант 1 Андрюшкін Микола Андрійович |
Демидов Святослав Сергійович |
Кирилова Софія Володимирівна |
Комячко Нікіта Вікторович |
Мачихіна Ольга Сергіївна |
Парамонов Микита Олегович |
Потапенко Вікторія Олександрівна |
Сабадаш Аріна Іванівна |
Свиридова Дар’я Миколаївна |
Сіденко Софія Володимирівна |
Тупотін Олександр Русланович |
Фень Артем Олегович |
Чернов Ілля Владиславович |
Фень Артем Олегович |
Шаповалова Світлана Олександрівна |
|
І рівень
1. Маніфест про скасування кріпосництва був виданий:
а) 4 березня 1861;
б) 19 лютого 1861; в) 25
лютого 1861
2. Таємний гурток
польської та колонізованої української різночинної молоді:
а) громади;
б) хлопомани; в) «тарасівців»;
3. Виробництво продукції на продаж:
а)натуральне
господарство; б) товарне
господарство;
в)селянське
господарство
ІІ рівень
4. Журнал «Київський телеграф» видавався протягом:
а) 1882-1903 рр.
б) 1882-1902 рр. в) 1874-1875
рр.
5. Ідеологом
«хлопоманства» був:
а)Тадей
рильський; б) Володимир
Антонович; в) Кость Михальчук
6. З’ясуйте факти, що стосуються біографії М. Драгоманова:
А) народився в сім’ї робітників;
Б) був доцентом Київського університету;
В) поділяв погляди Оуена, Сен-Сімона, Фур’є, Прудона;
Г) 20 років перебував у еміграції;
Д) обіймав посаду професора в Софійському університеті
ІІІ рівень
7. З’ясуй позитивні ( А ) та негативні ( Б )наслідки
селянської реформи:
1.Селяни отримували паспорт лише на один рік;
2. Почався інтенсивній прогрес розташування
селянства;
3.Земля опинилася в центрі ринкового обігу;
4.Селяни виконували рекрутську повинність;
5.Реформа відбувалась за рахунок селян.
6. Товарно-грошові відносини ставали домінуючими у
господарствах поміщиків і заможних селян;
7.Утворювалися верстви підприємств і найманих
робітників;
8. Селяни платили поземельний податок, подушний податок з
процентами за державну позичку.
8. Зрівняйте та
співвіднесіть спеціалізацію районів сільськогосподарського виробництва в
Україні:
1. Південь
України
2.
Правобережна Україна
3. Лівобережна
Україна
А) вирощування
пшениці й цукрових буряків, що сприяло розвиткові цукрової та харчової
промисловості;
Б) головний
район виробництва товарного зерна;
В) виробництво
зерна, тютюну і частково цукру
9. З’ясуйте мету Валуєвського циркуляру (1) та Емського
указу (2):
А) Звузити
сферу патріотично настроєної української інтелігенції
Б)
Розпорядження для боротьби з українофільством
В) Не дати
можливості українському національному рухові стати масовим, загальмувати його
розвиток
Г) «Допустити
окрему літературу простонародною говіркою означало закласти міцні підвалини для
переконання можливості відокремлення, хай навіть у далекому майбутньому,
України від Росії»
IV рівень
10. Коли і за
яких обставин виник громадівський рух?
11. Яку роль у національному житті відіграв
журнал «Основа» ?
12. Погляди і
діяльність громадівців 1860-1890-х рр.
Варіант 2
Колісніченко
Артем Олександрович |
Брильов Микита
Миколайович |
Панкова Юлія
Олександрівна |
Доценко Роберт
Олегович |
Мартинова Марія
Сергіївна |
Панкова Юлія
Олександрівна |
Петренко
Мальвіна Сергіївна |
Починок Нікіта
Сергійович |
Сердюк Богдан
Сергійович |
Смирнов Михайло
Ілліч |
Тюменєв Антон
Вікторович |
Циганенко Анна
Андріївна |
Чульжанова
Тетяна Олександрівна |
Шемчук Даниїл
Вікторович |
І рівень
1. Реформи 60-70-х років були запроваджені під керівництвом
царя:
а) Миколи I;
б)Олександра II; в)Павла I;
2. Викупні платежі селян сплачувалися протягом:
А) 49 років;
б) 29 років; в) 99 років
3. Група людей,
об’єднаних спільними походженнями та історією, мовою і культурою, територією і
економікою, самосвідомістю й певними інтересами:
а)
волость; б) стан; в) нація; г) клас
ІІ рівень
4. Відродженню
національної свідомості сприяло:
а) формування загальноукраїнських економічних зв’язків ;
б) зростання численності української інтелігенції;
в) розуміння національних інтересів і завдань
5. Які міста
поєднала перша залізниця в Наддніпрянській Україні?
а) Одесу і
Балту; б) Київ і Одесу; в) Одесу і Харків; г) Катеринослав і Ромни
6. Причини скасування кріпосного права:
А) поразка Росії в кримській війні
Б) криза феодально-кріпосницького ладу;
В) необхідність зміцнення оборони країни;
Г) поява на російську престолі Олександра II;
Д) скасування рабства в США;
Е) відставання Росії від передових країн;
ІІІ рівень
7.Згрупуйте
Положення Валуєвського циркуляру (1) та Емського указу (2):
А)забороняв курувати літературу українською мовою в
Росії;
Б) забороняв видання українською мовою педагогічної
літератури;
В) забороняв видання українською мовою політичної
літератури;
Г) дозволяв видання творів художньої літератури
українською мовою;
Д) забороняв ввіз літератури українською мовою з-за
кордону;
Е) забороняв видання українською мовою наукової
літератури
8. Кількість українців у різних районах України:
А) у
Криму
Б) Бессарабії
В) Харківській
губернії
Г) Полтавській
губернії
1) 34.6%; 2) 11,6%; 3) 98%; 4) 80,6%
9. З’ясуйте
впливових підприємців України:
Терещенки Погуляйченко
Харитоненки
Алчевський
Іщенки
Семиренки
Шевченко
Панченко
Яськевич
Римаренки
1)У харчовій промисловості
2)У вуглевидобувній промисловості
3)У гірничо-заводській промисловості
4)У
машинобудуванні
IV
рівень
10. Яку роль у діяльності громад відіграв Південно –
Західний відділ
11.Російського географічного товариства?
12.Схарактеризуйте особливості соціально-економічних
зрушень в українських землях у пореформений період.
PS. Роботи
оформлювати таким чином:
Тематичне оцінювання з Розділу
4: «Наддніпрянська Україна в другій половині 19 століття»
Прізвище ім'я по батькові учня__________________________
Клас____________________
Дата_______________________
Варіант №_________
Немає коментарів:
Дописати коментар