ДІТИ, ВИБАЧТЕ, ПОМИЛКОВО НАДАЛА ВАМ ЗАВДАННЯ, ЗАБУЛА, ЩО ВІВТОРОК ЦЕ ВИХФДНИЙ ДЕНЬ. ЩЕ РАЗ ВИБАЧТЕ!
А УЧНІ, ЯКІ РОБОТИ ВИКОНАЛИ І НАДІСЛАЛИ, Я ВИСТАВЛЮ ОЦІНКУ ЗА НАСТУПНИЙ УРОК.
ВІВТОРОК 04.05.2021
5-Б
ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ
Тема: Прикса з ниток (1
година) Виготовлення виробу у техніці МАКРАМЕ
Тема: Проектування прикраси методом фантазуваня. Графічне
зображення. Добір матеріалів та інструментів. (1 година)
Домашнє завдання: Знайти в інтернеті майстер-класи з
виготовлення виробів у цьому стилі, і надіслати на мою пошту або в Вайбер. А в
зошиті намалювати Ваш майбутній виріб в одному екземплярі (найпростіший)
8-Б
клас (дівчата)ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ
Заколка для волосся(За власним задумом, але використовуючи техніки
виробництва з якими ми ознайомилися)
Тема: Заколка для волосся (За власним задумом, але використовуючи техніки
виробництва з якими ми ознайомилися) Виконувати практичну роботу з виготовлення
Вашого проекту.
Дуже дякую ще тим ученицям, які
за святкові дні підтягнулися і теж роботу з попереднього проекту виконали!
11
клас (дівчата)ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ
Тема: Компонування портфоліо проекту.
Захист.
Чекаю Ваше порт фоліо.
Нагадую з
попереднього завдання - Ваше завдання уявити мене в ролі Вашого роботодавця, створити
таке порт фоліо, щоб я без зайвих вагань прийняла Вас на роботу (сфера за Вашою
метою майбутнього) ! Чекаю роботи в письмовому, друкованому або іншому форматі.
Дякую!
Але робіт не
побачила окрім деяких дівчат, чекаю на всі
інші.
7-Б
клас ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ
Практична робота
Увага, шановні учні, завдання у
Вайбері. Порядок виконання сторінка266, 267, 268.
Правильно виконані тести будуть
оцінені на 7 балів. Для тих, кому потрібна оцінка вище додаткові питання (по 2
бали за кожне правильно розв’язане)
1.Як утворилася Османська імперія?(зауважую, не держава)
2. Які видатні культурні пам’ятки збереглися з 11
століття від Османської імперії?
Немає коментарів:
Дописати коментар