ДОБРОГО РАНКУ ШАНОВНІ УЧНІ!
Ось і розпочався третій тиждень дистанційної освіти.
Нажаль не всі учні відправляли свої роботи протягом попередніх. Оцінки в
електронний журнал не виставляла з надією на те, що за суботу та неділю всі
боржники реабілітуються, але навіть через індивідуальний підхід та змогу Вам
допомогти, дехто проігнорував мої прохання. Учням, які домашні і додаткові
завдання просили і виконали, протягом дня я виставлю оцінки в електронний
журнал. У боржників роботи приймати вже не буду. Якщо у Вас або у Ваших батьків
виникають питання стосовно моїх предметів, завжди рада відповісти на будь-які
Ваші запитання.
З повагою, Ольга
Миколаївна!
ПОНЕДІЛОК 19.04 2021 9-А 9-Б ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ
Розділ 4:
Пробудження Азії. Міжнародні відносини (друга половина 19-початок 20 ст.)
Тема: «Японія»
Мета уроку: дізнатися про
становище Японії у цей період; визначити завдяки яким реформам або явищам впровадженим
у державі, відбулися процеси піднесення (занепаду); розглянути причини й
наслідки японо-китайської та російсько-японської війн, що призвели до
підготовки до світової війни.
1. Уважно прочитати параграф 23
2.
Передивитись відео урок за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=p-LVaBwZnvk
3. За опрацьованим матеріалом складіть таблицю «Реформи 70-80-х рр..19ст. в
Японії» (7 балів)
4. Таблиця та питання №12 ст. 196 – 10 балів
8-Б ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ
Тема: Узагальнення знань за розділом 4 «Османська імперія, Країни Східної
Європи у 16-першій половині 18 ст.)
Попереднім дом. завданням було: стор.176 готуватися до
узагальнення знань за розділом 4. Саме тому Ваша мета на сьогодні : до 16.00
виконати на окремому аркуші, підписаним і к у класі з вказівкою ПІ
учня, класу, теми уроку (дивіться вище) на певні запитання з розділу ст. 176 №
1, 4 (один історичний портрет на Ваш вибір, але не скачане з інтернету –
перевірю на антиплагіат). Кожне питання оцінюється
в 4 бали.
УВАГА! Якщо Ви маєте сумнів, що роботу виконали не досить гарно, додатково можете обрати одне питання із № 7, 9,10. (Нагадую, якщо щось не зрозуміли або потрібні консультація та допомога, пишіть або дзвоніть протягом дня, контактні данні у Вас є)
9-Б ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ
Тема:Технологічно-практичний процес виробу (Писанка, крашанка)
Завдання на урок:
1.
Виготовити писанку
або крашанку (можливо разом з батьками або допомогою близьких людей),
сфотографувати і надіслати мені до п’ятниці
(оскільки практична робота залежить від багатьох факторів - фізичного,
матеріального або інших ). Пропоную Вам варіант
https://www.youtube.com/watch?v=UO0X01ArlhI
( і хочу звернути Вашу увагу на між
предметний зв’язок з Історією України).
Цікавинка на 20 секунд
!!! https://www.youtube.com/watch?v=tPLVybSVjkk
Достроково цю роботу вже виконав Фоменко Родіон, за що
вже отримав оцінку і за що щиро дякую!
Чекаю на Ваші фото-звіти мені.
Додаткову оцінку отримають ті учні, які у
письмовій формі мені напишуть доповідь на тему: «Традиції моєї родини на
Великдень» або «Як моя родина готується і святкує Великодні свята» (можливо
навіть з фото або невеличким відео) – робота за бажанням і наявністю вільного часу, або власної зацікавленості!
Немає коментарів:
Дописати коментар