неділя, квітня 18, 2021

 

ДОБРОГО РАНКУ ШАНОВНІ УЧНІ!

Ось і розпочався третій тиждень дистанційної освіти. Нажаль не всі учні відправляли свої роботи протягом попередніх. Оцінки в електронний журнал не виставляла з надією на те, що за суботу та неділю всі боржники реабілітуються, але навіть через індивідуальний підхід та змогу Вам допомогти, дехто проігнорував мої прохання. Учням, які домашні і додаткові завдання просили і виконали, протягом дня я виставлю оцінки в електронний журнал. У боржників роботи приймати вже не буду. Якщо у Вас або у Ваших батьків виникають питання стосовно моїх предметів, завжди рада відповісти на будь-які Ваші запитання.

 З повагою, Ольга Миколаївна!

ПОНЕДІЛОК 19.04 2021   9-А  9-Б ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ

Розділ 4: Пробудження Азії. Міжнародні відносини (друга половина 19-початок 20 ст.)

Тема: «Японія»

Мета уроку: дізнатися про становище Японії у цей період; визначити завдяки яким реформам або явищам впровадженим у державі, відбулися процеси піднесення (занепаду); розглянути причини й наслідки японо-китайської та російсько-японської війн, що призвели до підготовки до світової війни.

1.      Уважно прочитати параграф 23

2.      Передивитись відео урок  за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=p-LVaBwZnvk

3.      За опрацьованим матеріалом складіть таблицю «Реформи 70-80-х рр..19ст. в Японії» (7 балів)

4.      Таблиця та питання №12 ст. 196 – 10 балів

 8-Б ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ

Тема: Узагальнення знань за розділом 4 «Османська імперія, Країни Східної Європи у 16-першій половині 18 ст.)

Попереднім дом. завданням було: стор.176 готуватися до узагальнення знань за розділом 4. Саме тому Ваша мета на сьогодні : до 16.00 виконати на окремому аркуші, підписаним і к у класі з вказівкою ПІ учня, класу, теми уроку (дивіться вище) на певні запитання з розділу ст. 176 № 1, 4 (один історичний портрет на Ваш вибір, але не скачане з інтернету – перевірю на антиплагіат).  Кожне питання оцінюється в 4 бали.

 УВАГА! Якщо Ви маєте сумнів, що роботу виконали не досить гарно, додатково можете обрати одне питання із № 7, 9,10. (Нагадую, якщо щось не зрозуміли або потрібні консультація та допомога, пишіть або дзвоніть протягом дня, контактні данні у Вас є)

9-Б ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ  

Тема:Технологічно-практичний  процес виробу (Писанка, крашанка)

Завдання на урок:

1.       Виготовити писанку або крашанку (можливо разом з батьками або допомогою близьких людей), сфотографувати і надіслати  мені до п’ятниці (оскільки практична робота залежить від багатьох факторів - фізичного, матеріального або інших ). Пропоную Вам варіант

https://www.youtube.com/watch?v=UO0X01ArlhI  ( і хочу звернути Вашу увагу на між предметний  зв’язок з Історією України).

Цікавинка на 20 секунд !!! https://www.youtube.com/watch?v=tPLVybSVjkk

 Достроково цю роботу вже виконав Фоменко Родіон, за що вже отримав оцінку і за що щиро дякую!

 Чекаю на Ваші фото-звіти мені.

 Додаткову оцінку отримають ті учні, які у письмовій формі мені напишуть доповідь на тему: «Традиції моєї родини на Великдень» або «Як моя родина готується і святкує Великодні свята» (можливо навіть з фото або невеличким відео) – робота за бажанням і наявністю вільного часу, або власної зацікавленості!

                               ДЯКУЮ ВСИМ! ГАРНОГО ТИЖНЯ!

Немає коментарів:

Дописати коментар

Історія України 7 класи

7-Б, 7-А на 25.03

Завдання на 25.03.2020 Тема:Галицько-Волинська держава за Данила Романовича та його нащадків 1.       Опрацювати § 20 2.       В...