ВІВТОРОК 27.04
5-Б
ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ
Тема: Оздоблення та
остаточна обробка виробу (1 година)
Тема: Захист проєкту (1 година)
Домашнє завдання: Виконати практичну роботу з
виготовлення Вашого проекту та фото вислати на мою електронну адресу
8-Б
клас (дівчата)ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ
Проєкт 5: Заколка для
волосся(За власним задумом, але
використовуючи техніки виробництва з якими ми ознайомилися)
Тема: Вибір та обґрунтування проекту.
Моделі-аналоги. Графічне зображення майбутньої моделі
1. Використовуючи
засоби інтернетмережі знайти модель майбутнього виробу, виконати ескіз трьох
моделей аналогів (модель оберіть із доступних вам матеріалів) та надіслати на
мою електронну адресу
2. Дівчата, моє звернення до Вас! Фотозвіти мені надіслали
одиниці! Мачихіна Оля-12, Саар Діана-12, Юля Панкова -12, Мартинова Марія 10. Заздалегідь прошу вибачення перед тими дівчатами що роботи переслали, а я десь не побачила. Передзвоніть, нагадйте про себе. Вас багато, предметів у мене три, тому сподіваюсь на Ваше терпіння.Дякую! Якщо Ви роботи
надіслали а оцінка відсутня, предзвоніть
і ми все з’ясуємо. Дякую за порозуміння!
11
клас (дівчата)ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ
Тема: Компонування портфоліо проєкту
Мета уроку: дізнатися що таке порт
фоліо і з якою метою його впроваджують в
життя та реалії.
https://www.youtube.com/watch?v=9IXV0msGwu4
Ваше завдання
уявити мене в ролі Вашого роботодавця, створити таке порт фоліо, щоб я без
зайвих вагань прийняла Вас на роботу (сфера за Вашою метою майбутнього) ! Чекаю
роботи в письмовому, друкованому або іншому форматі. Дякую!
7-Б
клас ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ
Тема: Утворення Османської імперії
1.
Прочитати параграф 22
2.
Ознаймитися з
датами на сторінці125
3.
В зошиті
відтворити терміни СУЛТАН,ЯНИЧАРИ,МЕДРЕСЕ
(6 балів)
4.
Письмово
виконати № 9 врахавучи виконане питання №3 ( 8балів)
5.
Для тих кому потрібна оцінка більше, завдання додаткове:приготуйте
презентацію «Останні дні Візантійської імперії» тобто №10 стор.125 нашого з
Вами підручнику
Діти, звертаюсь до
Вас!Дуже багато уроків за розкладом у Вас. У кожного вчителя велика кількість
учнів. Щоб перевірити кожну роботу потрібен час, щоб її виконати теж. Давайте
поважати один одного і цінувати, мені дуже важливо коли присутній зворотній зв’язок
(особистий-я Вас поважаю)!
Немає коментарів:
Дописати коментар