понеділок, квітня 12, 2021

 

ВІВТОРОК 13.04   5-Б ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ

 ПРОЄКТ 8: ЛЯЛЬКА-МОТАНКА (іграшка)

Тема:  Вибір та обґрунтування проєкту. Планування роботи з виконання проєкту (1 година)

Тема: Проєктування ляльки-мотанки методом фантазування. Графічне зображення (1 година)

1.      Перегляньте будь ласка відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=DSYvORNW89U http://youtube.com/watch?v=mfN84yIXp4U або тут 

 

2.      В зошиті зробіть власні роздуми за поданою схемою :

А) У процесі обгрунтування вибору теми проекту в необхідно дати пояснення, чому саме цей творчий проект ви взяли для виконання.

     Обгрунтування доцільності проекту - це рівень його важливості в даний період часу і в даній ситуації для вирішення певної проблеми, питання або завдання.

 Б) Основні критерії на які я спиралася при розробці:

·         Практичність

·         Міцність

·         Естетичність

·         Технологічність

·         Оригінальність форми

·         Доступність матеріалу

·         Можливість масового виробництва

·         ПЛАН РОБОТИ З ВИКОНАННЯ ПРОЕКТУ ЛЯЛЬКА - МОТАНКА

1) Обговорення теми з батьками на предмет необхідності такого виробу, виділення коштів на придбання матеріалів.

2) Вивчення найбільш можливої кількості літератури з теми.

3) Знайти цікавий історичний матеріал, який стосується теми проекту.

4) Розглянути можливі варіанти виконання практичної частини проекту.

5) Розробити власну конструкцію виробу.

6) Виконати ескізи майбутнього виробу.

7) Розробити необхідну документацію для виготовлення виробу.

8) Виготовити та оздобити виріб.

9) Оформити пояснювальну записку

10) Захистити проект.

 Опрацювавши моделі-аналоги, я зробила висновок яка модель ляльки найоригінальніша та естетичнішаМодель мотанки № 2 сподобалась мені більше, і виконувати я вирішила саме таку.

3. Коли я працювала над проектом, я переглянула багато їнформації, побачила велику кількість моделей - аналогів. Найкращі з них викладені нижче.

Як описати моделі-аналоги. Наприклад,МОДЕЛЬ 1: Лялька одягнена у яскраву сорочку, спідницю, намисто, бантик, віночок. Усі елементи одягу є оберегами: спідниця символізує землю, сорочка позначає три часи – минулий, теперішній і майбутній, – намисто уособлює достаток. Головний убір – очіпок, стрічка чи хустка символізує зв'язок з небом.

 



МІНІ МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ

 Витрати на матеріальні вироби

Матеріали

 Ціна за одиницю

Витрати матеріалу

Вартість витрати

Тканина

 безкоштовно

 

Щітка

  12,00

24,00

Нитки

   2,5

2,5

Разом 26,50 грн

Розрахунок витрат електроенергії

 

Споживач

Потужність споживача

Тривалість роботи

Вартість тарифу

Вартість електроенергії

Лампа

0,6 кВт/год

2 години

0,2802

0,34 грн

Разом 0,34 грн

Розрахунок витрат на оплату праці

Витрати розраховуються за формулою

Воп=Оп*Чв, де

Воп- величина оплати праці

Оп – оплата праці некваліфікованого робітника за 1 годину

Чв – час, витрачений на виготовлення виробу

Воп= 3*5=15 грн

 

Розрахунок собівартості виробу

С=Мв+Е+Воп=26,50+0,34+15=41,84 грн

ВИСНОВОК

Виконуючи проект «Лялька-мотанка», я здобула нові знання про наш народ, про його звичаї та обряди, а головне дізналася про такий надзвичайний український автентичний елемент як лялька-мотанка. Опрацьовувала літературні джерела, інтернет ресурси. Я дізналася багато нової, цікавої інформації, навчилася: планувати свою роботу,використовувати різні джерела інформації,самостійно відбирати та накопичувати матеріали. Виконала пошукову роботу та визначила історичні витоки ляльки-мотанки, дослідила основні її функції, а також розглянула основні типи хатніх ляльок та навчилася їх виготовляти власноруч. Моя подорож у світ ляльки була захоплюючою, цікавою та дуже пізнавальною.

 Підписати, сфотографувати Ваш майбутній проєкт і відіслати на електронну пошту

olgaola410@gmail.com або в Вайбер (095-775-0-199)

8-Б клас (дівчата)ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ

Тема: Виготовлення в’язаного виробу

План роботи

1.      Повторити вивчений матеріал (конспект, блог) ІНСТРУКТАЖ З ОБЖД під час роботи зі спицями.

2.      Продовжити виконання проєкту «Пов’язка на волосся»

https://kru4ok.ru/povyazka-kryuchkom/   https://knitka.ru/25748/povyazka-spicami.html

Домашнє завдання: виконувати практичну роботу.     На 20.04,21.04 відбудеться захист ескізів і проєктів.


11 клас (дівчата)ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ

Тема: Економічне обґрунтування проекту  «Ниткографія»

Домашнє завдання:

1.      Передивитись відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=DEYbgrXqAdo https://www.youtube.com/watch?v=28c3dlF54yE

2.      Виконати міні маркетингові дослідження за поданою схемою:

МІНІ МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ

 Витрати на матеріальні вироби

Матеріали

 Ціна за одиницю

Витрати матеріалу

Вартість витрати

_________

 безкоштовно

__________ 

____________

_________

  ___________

__________

____________

__________

   __________

__________

____________

Разом _________ грн

Розрахунок витрат електроенергії

 Споживач

Потужність споживача

Тривалість роботи

Вартість тарифу

Вартість електроенергії

Лампа

____ кВт/год

___ години

________

______ грн

Разом ______ грн

Розрахунок витрат на оплату праці

Витрати розраховуються за формулою

Воп=Оп*Чв, де

Воп- величина оплати праці

Оп – оплата праці некваліфікованого робітника за 1 годину

Чв – час, витрачений на виготовлення виробу

Воп= _____*_____=15 грн

 Розрахунок собівартості виробу

С=Мв+Е+Воп=_________ грн

7-Б клас ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ

Розділ 5:Країни Центральної та східної Європи

Тема: Центральна та Східна Європа

1.      Прочитати пункти 4-7, параграфу 19-20 стор.103-113

2.      Передивитися відео за посиланням  https://www.youtube.com/watch?v=9NigBMSxc9w  

http://youtube.com/watch?v=9NigBMSxc9w  або тут 

  


Домашнє завдання: Вивчити дати на стор. 113, №9, 10 виконайте письмово в зошиті

 Роботу відправте на електронну пошту olgaola410@gmail.com або в Вайбер (095-775-0-199)

Немає коментарів:

Дописати коментар

Історія України 7 класи

7-Б, 7-А на 25.03

Завдання на 25.03.2020 Тема:Галицько-Волинська держава за Данила Романовича та його нащадків 1.       Опрацювати § 20 2.       В...