понеділок, квітня 05, 2021

 

ВІВТОРОК 06.04   5-Б ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ

Тема:  Оздоблення ляльки-мотанки. Остаточна обробка виробу. Захист проекту. (2 години)

Моя лялька-мотанка
Ниточкою змотана,
Оберігмій на землі,
Талісманмені в житті
.

1.      Пригадаємо і запишемо : « Які  ви знаєте види ляльок-мотанок і їх значення?» (Лялька – пеленашка, Лялька – Багаторучниця та ін..

2.      Нагадую Вам вимоги безпеки під час роботи: дотримуйте в порядку і чистоті робоче місце, не допускайте той, що захаращується його інструментами, відходами і сміттям; будьте уважні, не відволікайтеся і не заважайте іншим; не розмахуйте рукою з інструментом, не кладіть його на край столу; світло на вашу роботу повинне падати з лівого боку; положення тіла при роботі повинне бути зручним, відстань до виконуваної роботи повинна бути 25-30 см;

Вимоги безпеки при роботі з ножицями:кладіть ножиці праворуч від себе із зімкнутими лезами, направленими від себе; стежте за тим, щоб ножиці не опинилися під виробом, оскільки, беручи виріб, їх можна упустити і поранити себе або працюючого поряд; передавайте ножиці колечками вперед, із зімкнутими лезами; не підходьте під час роботи з ножицями до інших учнів.

Вимоги безпеки після закінчення роботи:приведіть в порядок робоче місце; інструменти і матеріали зберіть і складіть в певне місце; сміття і відходи зберіть і складіть в спеціальний ящик.

3.      Практична робота по оздобленню Ляльки-мотанки

(скориставшись мережею інтернет, обрати доступний спосіб оздоблення Вашого проєкту і створити образ ляльки)

4. Захист - потрібно написати в зошиті чому Ви обрали саме цю ляльку, для кого або для якої цілі вона створена (подарунок, інтер'єрна прикраса, поробка для школи, інше, створити технологічну картку)

Підписати, сфотографувати Ваш поєкт і відіслати на електронну пошту

olgaola410@gmail.com або в Вайбер (095-775-0-199)

7-А 7-Б клас ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯРозділ 5:Країни Центральної та східної Європи

Тема: Центральна та Східна Європа

1.      Прочитати пункти 1, 2,3, параграфу 19-20 стор.103-107

2.      Передивитися відео за посиланням  https://www.youtube.com/watch?v=iv_yQlnnGpU&t=191s

 https://www.youtube.com/watch?v=0U-_sCrT4Jw     та дати письмово відповіді на запитання:

-В яких умовах і коли виникла Центральна та Східна Європа?

-Хто заснував Велику Моравську державу і коли?

-В якому році розпалася держава князя Само?

-Назвіть засновника Великої Моравії та його наступників.

-Якими були наслідки страти Яна Гуса?

-Хто очолював таборитів і чим уславився?

-В якому році і яка область після поразки від турків розпалася?

-Назвіть хронологічні межі та вкажіть назву міста де було утворено архієпископство самостійної церковної польської провінції?

-Коли і завдяки кому було нанесено поразку Золотій Орді?

-Чим закінчився перебіг подій усих попередніх подій?

3.      Додаткове (творче завдання ) – знайти і написати 3 цікавих факти про Яна Гуса

Роботу виконати до п’ятниці. Підписати, сфотографувати і відіслати на електронну пошту

olgaola410@gmail.com або в Вайбер (095-775-0-199)


8-А 8-Б клас (дівчата)ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ  Тема: Виготовлення в’язаного виробу

План роботи

1.      Повторити вивчений матеріал (конспект, блог)

2.      Продовжити виконання проєкту «Пов’язка на волосся»

3.      Моделі-аналоги 

https://kru4ok.ru/povyazka-kryuchkom/   https://knitka.ru/25748/povyazka-spicami.html

Домашнє завдання: в зошиті намалювати саме те оздоблення, яким Ваш виріб буде прикрашено.     На 20.04,21.04 відбудеться захист ескізів і проєктів.

11 клас (дівчата)ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ   Тема: Контроль якості виробу

Увага, дівчата які за створенням проекту «Ниткографія» не здадуть роботи до середи, отримають 2 бали!

ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ

1.В якому методі  творчого мислення використовується аналогія з природою?

а) мозковий штурм;

б) метод  фокальних  об’єктів;

в) метод контрольних запитань;

г)  метод синектики;

д) морфологічний аналіз.

     2. У яких методах використовують асоціативне мислення?

а)  метод фокальних об’єктів;

б) алгоритм розв’язання винахідницьких задач;

в) функціонально-вартісний аналіз.

     3. Мета функціонально-вартісного аналізу:

а) генерація більшої кількості ідей;

б) створення морфологічної скриньки;

в) вибір оптимального співвідношення між споживчими властивостями й витратами на їх досягнення.

      4.  Нові рішення технічної проблеми у будь-якій галузі практичної діяльності   людини називають:

а) раціоналізаторством;

б) винаходом;

в) технічною творчістю.

     5. Внесення корисних змін до конструктивних елементів вибору без зміни його функціонального призначення називають:

а) раціоналізація;

б) механізація;

в) винахідництво.

  6. Чим відрізняється електронний документ від документа на папері?

а) для ознайомлення з електронним документом потрібно застосовувати певне програмне і апаратне забезпечення;

б) нічим не відрізняється;

в) документи мають однакову юридичну силу;

г) за носієм інформації та способом її подання.

7. Веб-сайт  - це…

а) колекція кліпів;

б) кілька веб-сторінок;

в) набір слайдів

8. У якому пункті перелічено мінімальний набір засобів діяльності людини, яка створює комп’ютерну презентацію та демонструє її?

а) комп’ютер з відповідним програмним забезпеченням;

б) клавіатура, мишка, сканер, системний блок;

в) мультимедійний проектор, комп’ютер

9. Дисципліна, яка вивчає діяльність людини, функціональні стани, знаряддя  і засоби її діяльності, навколишнє середовище у процесі їх взаємодії з метою забезпечення ефективності, безпечності і комфортності життєдіяльності людини – це…

а) дизайн;

б) ергономіка;

в) ергодизайн.

10. Співвідношення розмірів руки людини й інструмента – це характеристика:

а) антропометрична;

б) фізіологічна;

в) психологічна.

11. Наявність нормальної вологості  повітря на робочому місці – це характеристика:

а) гігієнічна;

б) естетична;

в) фізіологічна.

12.Озонові «дірки» - це результат:

а) антропогенного впливу;

б) природного явища;

в) впливу Сонця.

12. Стрімке зростання кількості населення Землі – це проблема:

а) екологічна;

б) демографічна;

в) енергетична.

13. Техногенні причини, що створюють надзвичайні ситуації:

а) тайфуни;

б) аварії на підприємствах;

в) аварії на АЕС;

г) розробка корисних копалин;

д) повені.

14. Природні причини, які створюють надзвичайні ситуації:

а) цунамі;

б) прориви в трубопроводах;

в) витікання токсичних речовин на підприємствах;

г) виверження вулканів;

д) посухи.

15. Опис вимог професії до психічних властивостей людини відбито у:

а) професійній пробі;

б) психограмі;

в) у вимогах професії до людини.

16. Комплексна характеристика професії – це:

а) психограма;

б) професіограма;

в) професіографічний опис.

17. Творче завдання (4 бали):

Змоделюйте всю ланку кроків, яку потрібно пройти, щоб отримати омріяну професію.

 Підписати, сфотографувати Вашу  роботу і відіслати на електронну пошту

olgaola410@gmail.com або в Вайбер (095-775-0-199)

 

Немає коментарів:

Дописати коментар

Історія України 7 класи

7-Б, 7-А на 25.03

Завдання на 25.03.2020 Тема:Галицько-Волинська держава за Данила Романовича та його нащадків 1.       Опрацювати § 20 2.       В...