ВІВТОРОК 06.04 5-Б
ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ
Тема: Оздоблення ляльки-мотанки.
Остаточна обробка виробу. Захист проекту. (2 години)
Моя лялька-мотанка
Ниточкою змотана,
Оберігмій на землі,
Талісманмені в житті.
1.
Пригадаємо
і запишемо : « Які ви знаєте види
ляльок-мотанок і їх значення?» (Лялька – пеленашка, Лялька – Багаторучниця та ін..
2.
Нагадую Вам вимоги безпеки під час роботи: дотримуйте в порядку і
чистоті робоче місце, не допускайте той, що захаращується його інструментами,
відходами і сміттям; будьте уважні, не відволікайтеся і не заважайте іншим; не
розмахуйте рукою з інструментом, не кладіть його на край столу; світло на вашу
роботу повинне падати з лівого боку; положення тіла при роботі повинне бути
зручним, відстань до виконуваної роботи повинна бути 25-
Вимоги безпеки при роботі з ножицями:кладіть ножиці праворуч від
себе із зімкнутими лезами, направленими від себе; стежте за тим, щоб ножиці не
опинилися під виробом, оскільки, беручи виріб, їх можна упустити і поранити
себе або працюючого поряд; передавайте ножиці колечками вперед, із зімкнутими лезами;
не підходьте під час роботи з ножицями до інших учнів.
Вимоги безпеки після закінчення роботи:приведіть в порядок робоче місце;
інструменти і матеріали зберіть і складіть в певне місце; сміття і відходи зберіть
і складіть в спеціальний ящик.
3.
Практична робота по оздобленню Ляльки-мотанки
(скориставшись мережею інтернет, обрати доступний спосіб оздоблення Вашого проєкту
і створити образ ляльки)
4. Захист - потрібно написати в зошиті чому Ви обрали саме цю ляльку, для кого або для якої цілі вона створена (подарунок, інтер'єрна прикраса, поробка для школи, інше, створити технологічну картку)
Підписати, сфотографувати Ваш поєкт і відіслати на електронну пошту
olgaola410@gmail.com або в
Вайбер (095-775-0-199)
7-А 7-Б клас ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯРозділ 5:Країни Центральної та східної Європи
Тема: Центральна та Східна
Європа
1.
Прочитати
пункти 1, 2,3, параграфу 19-20 стор.103-107
2.
Передивитися відео
за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=iv_yQlnnGpU&t=191s
https://www.youtube.com/watch?v=0U-_sCrT4Jw та дати письмово відповіді на запитання:
-В яких
умовах і коли виникла Центральна та Східна Європа?
-Хто заснував
Велику Моравську державу і коли?
-В якому році
розпалася держава князя Само?
-Назвіть
засновника Великої Моравії та його наступників.
-Якими були
наслідки страти Яна Гуса?
-Хто очолював
таборитів і чим уславився?
-В якому році
і яка область після поразки від турків розпалася?
-Назвіть
хронологічні межі та вкажіть назву міста де було утворено архієпископство
самостійної церковної польської провінції?
-Коли і
завдяки кому було нанесено поразку Золотій Орді?
-Чим
закінчився перебіг подій усих попередніх подій?
3.
Додаткове
(творче завдання ) – знайти і написати 3 цікавих факти про Яна Гуса
Роботу
виконати до п’ятниці. Підписати, сфотографувати і
відіслати на електронну пошту
olgaola410@gmail.com або в
Вайбер (095-775-0-199)
8-А 8-Б клас (дівчата)ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ Тема: Виготовлення в’язаного виробу
План роботи
1.
Повторити вивчений матеріал (конспект, блог)
2.
Продовжити виконання проєкту «Пов’язка на волосся»
3.
Моделі-аналоги
https://kru4ok.ru/povyazka-kryuchkom/ https://knitka.ru/25748/povyazka-spicami.html
Домашнє
завдання: в зошиті намалювати саме те оздоблення, яким Ваш виріб буде
прикрашено. На 20.04,21.04
відбудеться захист ескізів і проєктів.
11 клас (дівчата)ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ Тема: Контроль якості виробу
Увага, дівчата які за створенням проекту «Ниткографія» не здадуть роботи до
середи, отримають 2 бали!
ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ
1.В якому методі
творчого мислення використовується аналогія з природою?
а) мозковий
штурм;
б) метод фокальних
об’єктів;
в) метод
контрольних запитань;
г) метод синектики;
д)
морфологічний аналіз.
2. У
яких методах використовують асоціативне мислення?
а) метод фокальних об’єктів;
б) алгоритм
розв’язання винахідницьких задач;
в)
функціонально-вартісний аналіз.
3. Мета
функціонально-вартісного аналізу:
а) генерація
більшої кількості ідей;
б) створення
морфологічної скриньки;
в) вибір
оптимального співвідношення між споживчими властивостями й витратами на їх
досягнення.
4.
Нові рішення технічної проблеми у будь-якій галузі практичної діяльності
людини називають:
а)
раціоналізаторством;
б) винаходом;
в) технічною
творчістю.
5. Внесення
корисних змін до конструктивних елементів вибору без зміни його функціонального
призначення називають:
а)
раціоналізація;
б)
механізація;
в)
винахідництво.
6. Чим
відрізняється електронний документ від документа на папері?
а) для
ознайомлення з електронним документом потрібно застосовувати певне програмне і
апаратне забезпечення;
б) нічим не
відрізняється;
в) документи
мають однакову юридичну силу;
г) за носієм
інформації та способом її подання.
7. Веб-сайт
- це…
а) колекція
кліпів;
б) кілька
веб-сторінок;
в) набір
слайдів
8. У якому пункті перелічено мінімальний набір
засобів діяльності людини, яка створює комп’ютерну презентацію та демонструє
її?
а) комп’ютер з
відповідним програмним забезпеченням;
б) клавіатура,
мишка, сканер, системний блок;
в) мультимедійний
проектор, комп’ютер
9. Дисципліна, яка вивчає діяльність людини,
функціональні стани, знаряддя і засоби
її діяльності, навколишнє середовище у процесі їх взаємодії з метою
забезпечення ефективності, безпечності і комфортності життєдіяльності людини –
це…
а) дизайн;
б) ергономіка;
в) ергодизайн.
10. Співвідношення розмірів руки людини й
інструмента – це характеристика:
а)
антропометрична;
б)
фізіологічна;
в)
психологічна.
11. Наявність нормальної вологості повітря на робочому місці – це
характеристика:
а) гігієнічна;
б) естетична;
в)
фізіологічна.
12.Озонові «дірки» - це результат:
а)
антропогенного впливу;
б) природного
явища;
в) впливу
Сонця.
12. Стрімке зростання кількості населення Землі –
це проблема:
а) екологічна;
б)
демографічна;
в)
енергетична.
13. Техногенні причини, що створюють надзвичайні
ситуації:
а) тайфуни;
б) аварії на
підприємствах;
в) аварії на
АЕС;
г) розробка
корисних копалин;
д) повені.
14. Природні причини, які створюють надзвичайні
ситуації:
а) цунамі;
б) прориви в
трубопроводах;
в) витікання
токсичних речовин на підприємствах;
г) виверження
вулканів;
д) посухи.
15. Опис вимог професії до психічних властивостей
людини відбито у:
а) професійній
пробі;
б) психограмі;
в) у вимогах
професії до людини.
16. Комплексна характеристика професії – це:
а) психограма;
б)
професіограма;
в)
професіографічний опис.
17. Творче завдання (4 бали):
Змоделюйте всю
ланку кроків, яку потрібно пройти, щоб отримати омріяну професію.
olgaola410@gmail.com або в
Вайбер (095-775-0-199)
Немає коментарів:
Дописати коментар