четвер, січня 21, 2021

 

Дівчата 5-Б класу! Продовжуємо працювати в дистанційному режимі.  

                           Проєкт: Серветка

Уроки 12.01 Тема: Вибір та обгрунтування проєкту. Планування роботи з виконання проєкту. Створення малюнка для вишивання та графічного виробу.  

Проектування - процес, який починається з моменту отримання завдання; розробка концепції, аналіз об’єкта, конструювання, макетування, проектна документація:

- назва об’єкта;

- функція, призначення;

- габаритні розміри;

- аналіз існуючих аналогів ( матеріал, форма, естетика…)

- вимоги до дизайну об’єкта;

- норми витрати матеріалу;

- ескізи креслення виробу;

Базова модель – форма виробу, яку використовують для розробки цілого ряду подібних виробів.

Модель – аналог – це модель, що створена на основі базової моделі, але відрізняється формою деталей чи оздобленням.

Розробка банку ідей

Визначити для чого або для кого можна виготовити ваш вишитий виріб та розробіть схему «Банк ідей»

Банк ідей

ПРАКТИЧНА РОБОТА №1

Перш ніж приступимо до виконання практичної роботи проведемо дослідження:

·         Якими технологіями я володію.

·         Складання плану роботи з виконання проекту.

·         Вибір теми проекту, його обґрунтування. ( учні аналізують та обговорюють вибір «робота в малих групах»)

- вибір теми творчого проекту;  обґрунтування теми проекту;

План роботи з виконання проекту

1.     Визначити мету творчого проекту.

2.     Обговорити тему з батьками на предмет необхідності такого виробу, його практичного застосування, виділення коштів на придбання матеріалів.

3.     Дібратиінформацію про в інформаційнихджерелах.

4.     Проаналізуватимоделі-аналоги виробів.

5.     Виконатиескізниймалюноксвого виробу.

6.     Підготовити матеріали, дібратиобладнання та інструменти.

7.     Розробититехнологічнікарткипослідовності виготовлення виробу, підібратитехнологію його виготовлення.

8.     Вишити виріб.

9.     Розрахуватисобівартість виробу.

10.                                           Виконатиміні-маркетинговідослідження.

11.                                           Захистити проект.

12.                                           Пошук аналогів та їх аналіз.

- Критерії, яким має вiдповiдати задуманий виріб: за призначенням, обємом, техніками виготовлення…

- робота з iнформацiйними джерелами, які мають бути моделі -аналоги

( учні одержували завдання дібрати літературу та зразки виробів інтерєрного призначення)

Аналіз моделей – аналогів.

- назва та вид виробу;

- габаритні розміри;

- технологія виготовлення;

- оздоблення.




  

Таблиця об’єктів проектування

Вимоги до конструкції

Модель №1

Модель №2

Модель №3

Призначення виробу

Естетичний та оригінальнийвигляд

Техніка виконання

Простота виготовлення.

Використання не дорогих маеріалів. Економічність

Висновок:

Зразок 1: У результаті проведеного аналізу моделей-аналогів можна зробити такий висновок. Усі вироби відповідають своєму призначенню. Крім того, вони достатньопрості з точки зору технології виготовлення. Використані в моделях види технологій виготовлення надають виробам привабливого вигляду.  За оригінальністю, способом виконання….. для подальшого проектування вибрано модель 2.

Зразок 2:  Проаналізувавши моделі-аналоги, я прийшла до такого висновку, що виріб буду виготовляти з доступних та легких в обробці матеріалів, а саме таких, які запропоновані у моделі №1.

Оголошення домашнього завдання.

- удосконалити аналіз моделей - аналогів спроектованого виробу.

- дібрати матеріали, інструменти та обладання.

- підготовитись до конструкторського та технологічного етапів.

- уточнити технологічну послідовність виготовлення виробу

 

Уроки 19.01 Тема; Добір конструкційних матеріалів та інстрцментів для роботи. Розкрій виробу. Перенесення малюнка на майбутній виріб. Виконання початкових швів («стебльовий», «тамбурний», «петельний»).

Кожному подобається отримувати й дарувати різні сувеніри своїм друзям, рідним, особливо, коли вони зроблені власними руками. Традиція дарувати дарунки дійшла з давнини і до наших днів.

Незабаром прийде свято день св. Валентина і найкращим подарунком для рідних і близьких може стати саме річ, оздоблена вишивкою.

Кінцевий результат залежить від правильності й охайності виконаних операцій. Тому вам слід звернути увагу на процес виконання вашої роботи, обрати найкращий спосіб з’єднання деталей та оздоблення із основою.

Перед вами завдання: встановити відповідність між назвами та зображеннями швів.

 

Назва швів

 

Зображення швів

А

Петельний шов

1

Б

Стебловий шов

2

В

Тамбурний шов

3

Г

Вперед голкою

4

Дівчатка, бов'язково слід дотримувати правил безпечної роботи.


Перш ніж голку в руки брати,

Треба правила згадати:

Як із нею працювати,

Щоб проблем зовсім не мати.

 

В голок й шпильок гострі жала,

Їх не кидай де попало.

Пам’ятай: під час роботи

Їх не слід тримати в роті.

Голку, завжди пам’ятай,

Без ниток не залишай,

Користуйся обережно

І в свій одяг не встромляй.

 

Дуже добре звичку мати —

Голку в гольнику тримати.

Раптом голка поламалась.

Далі, щоб біда не сталась,

Ти шматочки всі збери,

В папірець їх загорни,

Викинь все це у сміття,

Прибери все до пуття.

 

Всі ножиці в руках тримали, безперечно.

Та можуть і вони бути небезпечні.

Хай знає учениця кожна,

Як працювати з ними можна.

 

Праворуч ножиці лежать.

Якщо їх треба передать,

Сама за леза їх візьми,

Кому даєш, до того кільця поверни.

Тканину будеш розрізати,

Повинна пальці так тримати,

Щоб раптом їх не зачепить.

Уважна будь! І від біди це захистить!

Завдання повинні бути виконані в зошиті (де зазначено дату, ПІБ, клас) після закінчення карантину зошити будуть перевірені!!! Виконану роботу з фото надсилати на електронну адресу 
olgaola410@gmail.com або в Вайбері

Немає коментарів:

Дописати коментар

Історія України 7 класи

7-Б, 7-А на 25.03

Завдання на 25.03.2020 Тема:Галицько-Волинська держава за Данила Романовича та його нащадків 1.       Опрацювати § 20 2.       В...