7-Аклас
Всесвітня історія Завдання на 20.04.2020
Тема «Тематичне оцінювання за розділом 3 «Європейське
суспільство і держави в 10-15столітті»
Письмово – стор.166 – 168
Назвіть найвидатніших імператорів Священної
Римської імперії
Наслідки війни Червоної та Красної троянд
7-Б клас
Всесвітня історія Завдання на 20.04.2020
Тема «Тематичне оцінювання за розділом 3 «Європейське
суспільство і держави в 10-15столітті»
Письмово – стор.190 – 192
Назвіть найвидатніших імператорів Священної
Римської імперії
Наслідки війни Червоної та Красної троянд
Нагадую, письмові завдання виконуйте на аркушах, обов’язково їх підписуючи
(Прізвище та ім’я, клас, дата виконання, тема завдання). Письмове завдання
фотографуйте і відправляйте на
електронну пошту olgaola410@gmail.com
8-А клас Всесвітня історія Завдання на 20.04.2020
Тема «Тематичне оцінювання за розділом 4 «Османська
імперія. Країни Східної Європи у 16-першій половині 18 століття»
1. Письмово – стор.176 пит.2,4,5. Стор.177
всі 12 питань
Нагадую, письмові завдання виконуйте на аркушах, обов’язково їх підписуючи
(Прізвище та ім’я, клас, дата виконання, тема завдання). Письмове завдання
фотографуйте і відправляйте на
електронну пошту olgaola410@gmail.com
6 класи Історія Завдання на 20.04.2020
Тема «Давній Рим за царської доби. Природні умови
Італії та виникнення міста Рим»
1.Опрацювати параграф 39.
2. Передивитися відеоматеріал та відповісти на
запитання
- Де стояла статуя Капітолійської вовчиці
- В якому столітті виготовлено скульптуру Ромула і
Рема
- Які колонії були засновані греками в Італії, які
вважалися найбільшими
- Чому найдавніший період історії Рима називають
царським
8-Б Трудове навчання Завдання на 20.04.2020
Тема уроку «Вибір та обґрунтування проекту. Планування
роботи з виконання проекту. Моделі-аналоги. Графічне зображення»
1.
Запам’ятати
Базова модель – форма виробу, яку
використовують для розробки цілого ряду подібних виробів.
Модель – аналог – це модель, що створена на основі базової моделі,
але відрізняється формою деталей чи оздобленням.
Можливі
теми творчих проектів. Обговорення
запропонованих учителем тем проектів ( варiанти виробів ).
2.
До яких
технологій відноситься ваш майбутній
виріб ? ( Метод
«Прес»
Я вважаю…, Тому що…., Отже…..)
- бути… (гарним…)
- бути виготовлений ...(для подарунку,
для себе…)
- виріб має
бути… ( невелика за об’ємом….. )
- виріб має відповідати… (технології .….)
3.
План роботи з виконання проекту
Визначити мету творчого проекту.
Обговорити тему з батьками на предмет необхідності такого
виробу, його практичного застосування, виділення коштів на придбання матеріалів.
Дібрати
інформацію про в інформаційних джерелах.
Проаналізувати
моделі-аналоги виробів.
Виконати
ескізний малюнок свого виробу.
Підготовити
матеріали, дібрати
обладнання та інструменти.
Розробити технологічні картки послідовності виготовлення
виробу, підібрати
технологію його
виготовлення.
Вишити виріб.
Розрахувати
собівартість виробу.
Виконати міні-маркетингові дослідження.
Захистити
проект.
Разве 20 апреля не является выходным днем? Какое дз?
ВідповістиВидалитиДля деяких батьків та учнів весь карантин вихідний, вибачте, хто виконав-отримав додаткову оцінку або виправив попередню. Хто такого бажання не мав, роботи не виконували.
Видалити