Шановні учні!
У
зв’язку з тимчасовим припиненням навчального процесу, викладаю завдання з курсу
«Вступ до історії» для опрацювання вдома. Усні завдання Ви прочитаєте за
поданими параграфах у підручниках,
додаткову літературу можна буде знайти за посиланнями та QR кодами. Письмові завдання виконуйте на аркушах,
обов’язково їх підписуючи (Прізвище та ім’я, клас, дата виконання, тема
завдання). Письмове завдання фотографуйте
і відправляйте на Viber або WhatsApp (095-775-0199 Ольга Миколаївна). В зошитах ( історичних
словниках ) обов’язково виписуйте терміни, поняття, хронологію та вчіть на
пам'ять.
Завдання на
20.03.2020 для 5-А класу Завдання на
18.03.2020 для 5-Б класу
Тема «Революція 1917-1921 рр»
1.
Опрацювати § 15, скласти історичний портрет Михайла
Грушевського на 1 сторінку в зошиті
(Додаток 1).
2.
Вивчити терміни:
Партія - група людей, яких об’єднує спільна мета в
боротьбі за владу.
Революція
– різкі зміни в житті суспільства, що призводять
до утвердження нової влади, законів
3.
Вивчити хронологію:
1917-1921 роки - Українська революція
лютий 1917 рік –
створення Центральної Ради
листопад 1917 року – проголошення УНР (Української
Народної Республіки )
29 квітня 1918 року – гетьманат Павла Скоропадського
22 січня 1919 року – Злука ЗУНР (Західноукраїнської
Народної Республіки) та УНР
4. Фотогалерея
Гетьман Павло Скоропадський Перший український
уряд часів
Серед членів уряду Української Української революції – генеральний
Проголошення Акта Злуки УНР та ЗУНР Павло Скоропадський
В Києві
Пам’ятник Михайлу Грушевському Генеральний секретаріат- перший
В Києві
український уряд часів Української
Реставрації
Меморіальний комплекс памяті героїв Крут Меморіальний комплекс памяті
полеглих
воїнів УГА у Львові
5.Додаткова
інформація
ДОДАТОК
1. Як
скласти історичний портрет
1. Коли народився, в якій родині, як
навчався, як минуло дитинство.
2. Зовнішній вигляд, риси характеру (що
підтверджують її вчинки)
3. Роки правління (перебування при
владі), основні найзначніші звершення
4. Визначте, чим знаменита в історії або
яке значення або вплив мала її діяльність на розвиток подій
5. Викладіть кілька позитивних та
негативних фактів щодо її діяльності
6. Чим увінчана в історії нащадків.
7. Дайте власну оцінку діяльності
історичної особи, обґрунтуйте свою позицію (Я вважаю ….тому що….., На мою
думку….а саме тому….,Мені здається, що….тому я не згоден (згоден) з історичними
фактами
Немає коментарів:
Дописати коментар